miss someone ! maybe ?
Thursday, October 27, 2011 • 1:56 AM • 0 comments
                                    
hyep ,, lame daa aku tak update blog ,, n0w !
aku nak update blog ,, kih kih kih (koyalarhakunih)
cuti raye keling nih b0ring gilerhh . rindu dekat kawan-kawan ,,
rindu dekat **** etu nama rahsia :D kau nak tau kew ,, tak payah larhh
privacy lhaa :DDDD ,, kawan-kawan yang paling aku rindu illika dengan najwa ,,
illika aku selalu membolox nan dye ,, najwa plak aku selalu gurau nan dye ,, bergurau
sende larh katekan ,, haxhax ,, best tau kawan nan di0rang nihh ,, tapi yang aku
sedih di0rang dah tak ada tah0n depan ,, di0rang nak pindah ,, najwa memang dah k0mpem
nak pindah tapi illika tak k0mpem lagihh ,,tapi minta-minta larhh illika tak jadi pindah tah0n depan ..
aminn ,, ukey lahh gtg lhaa ,, kiss cket muachh <3

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome

Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)
Mood : I'm Happy
Status : Me know me cute :p

Chating here ♥
Leave your footprint here


Just Give Me A Reason ♥
Let's dancing !

Credits ♥
Beautiful

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: KiahRidzuan