Saket !
Friday, January 25, 2013 • 6:14 AM • 0 comments
lilchengyy

Hello uolls ! Harinie mood bengang gile gile . Bengang dengan sape ? Dengan cikgu BM ! Malas nak mention name . Sebab bengang dengan dye ? Sebab dye cubit Kiah bapak , bapak , bapak gile saket ! Sampai berdarah tahu . Berbekas ! Err --' Dye menjiwai ! Menghayati lagi tau cubit kiah . Kena cubit , kena pukul lagi 2 kali . Siap kire lagihh . HAHAHA ~ Dye cubit pakai kuku au . Sebab tuh berkesan . Tapi budak budak kelas kiah tak serik un . Kiah serik larh jugak . Lain kali nak siap kan kerja dye . Ececeyhh -,- Kiah tunjok kat Ma kiah yang kesan cikgu cubit tuhh Ma kiah cakap * Allah ! Macam niy sekali kena cubit tak siap kerja sekolah . Kejam sangat * macam tu larh ma kiah cakap . Kiah tunjok dekat Abah kiah dye cakap PADAN seyhhh . Sobsobsob :'( Member2 kiah yang kena cubit semua bengang dengan dye ! Aduii , yang paling bengang nye dengan cikgu tuu Tasha rase . Dye pahceroh dok suroh Kiah baling jewp pencil case kat cekgu tuu . Kiah tka maen pencil case . Kiah bagi tapak kasot teros kalau dah bengang sangat ! 2 kali dah Kiah kena dengan cekgu tuu . 2 jugak larh kesan cubit dekat lengan kiah . satu belah kanan , satu belah kiri . Pandai cikgu niyhh bahagi kan :| One more , bengang jap dengan Qiqi ! Sekejap je tak lame .Time kiah kena cubit tuu boleh tahan dye dudok kat sebelah raihah then tayang muke dengan muke dok sengih2 ke Kiah sambil gigit jari dye yang lawa sesangat . Tahu larhh dye siap keja BM . Hoh --' No idea ! Bye  ;*

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome

Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)
Mood : I'm Happy
Status : Me know me cute :p

Chating here ♥
Leave your footprint here


Just Give Me A Reason ♥
Let's dancing !

Credits ♥
Beautiful

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: KiahRidzuan